Sökes Biltvätt

Ja, nu har min kamera dött, så det är väl dags att ladda batteriet. det roliga är bara att jag har haft den i typ tre år och jag tror nog att jag aldrig har laddat den:P haha. ja, där fick ni veta hur ofta jag tar kort.
Mrs T berättade i fredags att jag skulle få en ny bil. Jag blev så himla glad (alltid roligt med nya saker) . Men det visade sig att jag skulle få en EXAKT likadan bil igen. Så jag fattar inget, för det är ju inget fel på den jag har. Förutom dom repor jag gjort ! hahah. ja, jag vet inte hur man lyckas fastna i grindarna som inte kan stängas när bilen står där, men jag lyckades iaf och skrapade upp en hel del.
Varför jag va så off på den här idén att få en ny bil var mest för att jag va tvungen att göra den gamla "spotless" både ut- och-invändigt. Jag ahr då aldrig tvättat en bil utvändigt innan. Och invändigt, herregud, det är ju assvårt att dammsuga upp allt som fastnat i det dumma golvet. hur fan ska jag få den spotless?
Men där stod jag iaf med vinterjacka, i januari, med en svamp i handen och skrubbade bilen. Finns det inte biltvättar här eller? för det har dom ju råd med. men jag gjorde det ju gratis.
Och resultatet, jaa, jag ser ingen skillnad. Men det blir säkert bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0