måndag

Det är faktiskt lite sjukt att jag kan efter 48 h komma på mig själv med att sakna Xavier så mkt att jag bara vill springa in på hans rum på måndag morgon. hur ska det gå när jag lämnar honom för evigt. Usch!
Idag hade vi en mysig dag tillsammans där vi spelade marbles. Självklart hann vi med massa bråk om läxan. Varför kan han bara inte förstå att ju snabbare han gör läxan utan att gnälla ju fortare får han leka igen? Jag kan inte tänka mig att jag va så jobbig när det gällde läxor. Fast jag borde nog fråga mamma det.. Men jag fejkgrät iaf inte för att få slippa skriva.
Sedan när han blev lite grumy på mig så gick han in i sitt rum med alla sina bästa nerf-gun pistoler och byggde sig ett Fort för att vänta på mig. så självklart vasr jag då tvungen att bygga mig ett Fort i mitt rum och kriget var igång. Det bästa med Xavier är att han är så omtänksam när man ska leka. så jag fick en av dom bästa pistolerna, så jag vann såklart! moahah. här fejk-förlorar vi inte.
Bara det att när han sen skulle bada så var han fortfarande på sjukt bus-humör och sprutade vatten på mig hela tiden. Jag förstår verkligen det där med att barn inte förstår ordet INTE. Han gör verkligen precis tvärtemot vad jag säger.
Idag fick han massa nya kläder. Allt var Michel jackson inspererat. (hans idol) Så nu går han runt och gör moon-walk överallt. Men måste säga att ahn är en grym dansare. Vi spelade michel Jackson på Wii. och han va asbra,medans jag själv knappt hängde med. Fast han hade ju spelat det innan.
xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0