jag är nog den smartaste jag vet

Idag började skolan igen. usch. Det som gör att jag går dit är att Andrea är där. Men idag var det faktikst riktigt roligt och vi lärde oss massor. Bara att vi fick i läxa att skriva en uppsats om våran personlighet.
När jag gick hem från skolan såg jag för andra ggn den här veckan massa poliser som arresterar massa folk, läskigt. För då tänker jag alltid att ngn har en pistol och är väldigt beredd på att bli skjuten!
På eftermiddagen skulle xavier göra sin matte-läxa, och jag ska då hjälpa honom som vanligt. men idag va det bråk och det brukar jag älska. Hahah, jag fattade ingenting och matte är ju bland mina favoritämnen! så tillslut fick han förklara för mig och då kom jag ihåg allt. (pinsamt) det sjuka är också att han är åtta år och jag kommer ihåg att när vi höll på med dom sakerna som han hade i läxa idag var när jag var femton år! det är en jävla stor skillnad det. Stackarn, inte konstigt att han inte gillar sina läxor, dom har ju helt enkelt för svåra uppgifter.
Inte nog med att Xav är smartare än mig, nyss när jag gick in i mitt badrum så hittade jag en tråd som hängde ifrån taket och jag drog i det och då tändes två taklampor som jag trodde att jag inte hade!!! pinsamt, har bott här i fem månader och först nu hittade jag en lampa och en väldigt viktig sådan.
Har också sytt namnlappar i alla xaviers kalsonger idag!!
Nu förtjänar jag att kolla på lite johnny depp.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0