Helgen går för fort!

Min uppdatering är sämst just nu. Men det är himla mkt att göra för tillfället. Har varit tillbaka en vecka nu och allt känns hur bra som helst :) Är glad och piggare än jag varit på väldigt länge, så mina vitamin-tabletter måste fungera iaf:)
I lördags var det dags att vara kulturell igen med Uta , Betty och Andrea. Vi gick en guidad tur inne i shakspeare´s Globe. Ja, så vuxna är vi. Men ärligt talat så var det jättebra, första ggn som en guide har gjort ngt intressant och där jag inte har gäspat hela tiden.
Vi skulle även shoppat, men vi pallade inte rea-galna människor, så det blev hem efter en god lunch . (pizza express såklart!)
På kvällen åkte jag och Andrea hem till Betty för vin-drickande med lite tjejer, för att sedan dra in till Sutton. Det blev en himla lyckad kväll. Jag drack mer än jag gjort på länge och dansade längre än vad jag brukade, vilket jag kände när vi skulle gå hem och dagen efter. Fötterna är fulla med vattenblåsor UNDER. Aj.
Vi gick till en annan club än vad vi brukar, den va väl okej, men vi håller nog oss till Revolution i framtiden. Killarna dansade runt i yllevästar och dom var så himla små.
Söndagen spenderade jag iaf i sängen.
Köpte även Ica Age i till Xavier i helgen! dom ahr nämligen bara 2:an och 3:an. och eftersom att 1:an är min favorit så kan jag ju kosta på mig 3 pund för att få se den när jag vill!
och ja, helgen går för fort
xxxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ica Age, är det en långfilm med Stig? :)

Hoppas du mår bra, Puss Hanna!

2011-01-14 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0