okej, lite mat också

okej, kör ett till inlägg ikväll. sitter liksom och tänker lite här.
innan jag åkte hit kommer jag ihåg att jag var så himla rädd för tänk om jag inte fick tillräckligt med mat och att jag skulle behöva gå runt hungrig.
hahaha, ojojoj!  det enda jag gör här är att äta. Mamman håller nu också på att utbilda sig till kock så hon kommer hem varje dag med massa smaskiga saker som är till mig och xavier för att hon vet att vi älskar sånt. jag tror hon försöker göra mig tjock.
varje kväll smyger jag med (ja, jag smyger verkligen) ner till köket för att äta lite mer. Vi äter liksom middag vid sex. klart jag måste ha ngt mer då efteråt. och jag tror att det är okej, men man vet ju aldrig, så jag smyger.
Nu sitter jag här och äter mina egna chokladbollar , tydligen så har dom inte såna i england. det är ju en sån självklarhet i sverige när man tar en fika. men dom var väldigt skeptiska här till dom.
förresten, har inte sett en enda flinga av snö, och det ÄLSKAR jag!! jag vet att dom flesta här längtar efter att få lite snö. men jag andas ut varje morgon som går och jag ser att det inte kommit snö. snälla, vänta iaf till efter jul!!
Fast såklart, jag är ju grymt sugen på att åka skidor. Äsch, det finns fejksnö.
Nej nu kommer jag inte skriva mer ikväll. ska kolla på lite OTH istället för att göra läxan till imorgon när jag ahr utvecklingssamtal också, ojoj, spännande :)
xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0