Besatt

Nu ska jag berätta något om mig själv. för ni vet i typ tidningar och sånt när det är någon fråga typ " något roligt /annorlunda om dig själv?" eller" berätta något ingen vet." jag har iaf aldrig kommit på något bra svar på det. för jag är liksom så himla tråkig och vanlig. jag har knappt intressen! haha. men typ så är det. när man går en dansskola och dom frågar i klassen vad man har för intressen ? "öööh, dans?" astråkigt svar.
men ska jag iaf berätta något som dom flesta inte vet:
Jag är helt besatt av snögubbar. Jag samlar på dom. mitt julpynt består endast av massa snögubbar, helst i vitt,silver och blått. och varje år så köper jag nya. jag älskar dom. dom är liksom så himla söta och man blir glad av dom:)
min favorit är en stor mjuk en! helt underbar.
så nu vet ni det och vad ni kan köpa till mig om ni någon gång ska ge mig något:)
Måste avsluta med att berätta att jag ikväll har fått försöka fixa en bajs-förstoppad toalett. USCH! men det är där en 8-åring kommer bra in, som man kan muta eller lura;) nej, men sånt håller inte jag på med inte!
x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0