Barnvakt

Söndag, Idag har jag jobbat. Föräldrarna skulle iväg och se tennis-finalen. SÅ jag , xavier och Louis hade en dag för oss själva. Det gör mig inte så mkt att jobba en söndag. för söndagar är oftast deppiga om man inte gör ngt så då är det bättre att hålla sig sysselsatt! samtidigt som att det blir en mindre dag som jag inte kan spendera pengar på;)
Jag kunde även göra hälften av arbetet som jag brukar göra på måndagar, så kommer vara så skönt imorgon:D'
Xavier hade beställt popcorn-chicken av kocken. så det blev det såklart till middag och på det så stekte Louis även pannkakor som vi hade , vad tror ni?, NUTELLA på. sjukt mätta blev vi af. Vi tittade På dodgeball som vi sett flera ggr nu.  hahah, det är så kul, vi har typ tre filmer som vi ser om och om igen. i fredags tittade vi på don´t mess with the sohan. herregud, den måste bara ses, man skrattar lika mycket varje gång.
Jag ville även passa på att lära xavier lite svensk kultur idag, så vi gjorde chokladbollar, som inte blev så bra pga två saker.
1. dom har inte samma mått här så jag fick bara slänga i ingredienserna tills jag tyckte att konsistensen kändes bra.
2. dom hade inte kokos. så vi tog och rullade dom i färgglatt strössel.
Xavier var väldigt skeptisk åt slutresultatet. men, vi hade kul iaf.
Vi avslutade kvällen med en ny film. kommer inte ihåg namnet. ngn ny med nicholas cage iaf. den var inte bra, så jag fick min läxa gjord istället.
Efter att ha nattat pojken blev det nu OTH. är lite ledsen att jag sett alla vampire diaries:/
x x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0