JINGLE BELL BAL 2010

Jag är fortfarande helt uppe i varv efter gårdagens konsert/festival. Åkte till O2-arenan som var fullsmockad med folk. 23 000 skrikande, hoppande personer! Helt underbart. har aldrig varit med om ngt liknande. Det roligaste är att jag inte kände igen så många artister på namnet. men när alla startade så hade dom alla ngn låt som jag älskar och som jag alltid lyssnar på, på radion. Festivalen är nämligen gjord av "capital Fm" (som är som rix fm i sverige typ) Så jag ahr ju hört alla låtar varje dag inser jag . UNDERBART!
Konserten startar med Kylie minogue, Hennes nya låtar känner man inte igen så mycket, men hon kör 5 låtar och i mitten kör hon "can´t get u out of my head", så det blev ju bra.
Example var nästa och det var en av dom jag inte visste. men självklart var det bra och han körde 3 låtar.
Jay sean , MIN FAVORIT! han var så otroligt bra. startar med "down" (skrik som fan) kör vidare med en annan jag glömt namnet på och avslutar med "2012". Han var en av dom bästa tyckte jag.
Labrinth körde bara 1 låt. den där som alltid spelas. "sunshine-something" haha. men det var bra.
Saturdays är en tjejgrupp som är helt okej, tyvärr missade vi hela dom för att vi gick och åt:P men det var lugnt.
FLO RIDA, helt klart kvällens i särklass bästa!det blev som en nattklubb inne i arenan alla hans låtar. startar med "Low" tar sedan av sig till linne och kör "In the ayer". tar sedan av sig allt på överkroppen och startar " right round" och under hela låten snurrar han linnen över huvudet och torkar sitt svett och kastade ut dom i publiken! när han sedan kör "club can´t handle me" sätter han sig på sin body guards axlar och går runt i publiken i två låtar!!! helt sjukt. han var bara för bra
Scouting for girls var okej. inte riktigt min stil, men hade självklart en låt som jag älskar.
Cee-loo Green, grym!! och jag kunde ju alla hans låtar (det trodde jag inte) forget u är ju bara helt bäst!!
JLS!!! jag vet inte ens vad jag ska säga. dom är heta och dansar som jag vet inte vad. och jag älskar låtarna. helt underbart såklart. och jag ska ju tillbaka till arenan på fredag för att gå på deras slutsålda konsert :D:D:D dom är helt klart mina nya favoriter. pojkband är det bästa;)
Akon. han är ju bra, men personligen är jag inget stort fan av hans röst. men han körde ju såklart sina kända låtar "angel, "Beautiful", "Right now" och några mer jag inte kommer ihåg:P
The wanted , också ett pojkband och har väldigt bra låtar "All time low" är min favorit :D:D och "lose my mind" såklart!
Finalen stod tinie temple för! och jag trodde att jag aldrig hört honom, men där ahde jag fel. det visade sig att jag gillar alla hans låtar. han avslutade hela jingel bell bal med "pass out". det var helt sjukt.
Som ni märker så hade jag en bra kväll med mina favorit-artister;) hahah.  :D:D

Kommentarer
Postat av: ester

haha det är bara i england som cee-loo greens låt heter forget you :) puss fina vän, nu är du snart hemma!!

2010-12-06 @ 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0