Är helt besatt av JLS

Måste ju visa vad jag tycker om mest i mitt liv just nu ;)
Det här är JLS som jag konstant lyssnar på just nu. Aston till höger är den hetaste enligt mig!
Laddar som bara den för deras konsert på fredag. " Love you more" är den absolut bästa låten, lyssna på den!
Det bästa under jingle bell bal var när dom sjöng "everybody in love put your hands up" och alla händer bara flög i luften. äkta pojkband. men med mycket tuffare och bättre dans. jag skulle inte hänga med på deras koreografier. menmen, dom sjunger väl inte perfekt .
Och nu ska jag då berätta en pinsam sak, ja, jag gick faktiskt och köpte deras nya album idag:P  hahahah. nu vet jag några som skäms för mig iaf ;)
Nu blir det lätt att städa rummet ikväll!
xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0